fredag 2 september 2011

Återfunnet

Mitt under semester fick jag ett sprillans nytt träningsprogram. Det var så roligt att läsa om alla nya pass så jag hade med mig programmet vart jag än gick. Plötsligt en dag var det borta. Jag vände upp och ner på lägenheten och bilen för att hitta det, men det var spårlöst försvunnet. Hade ingen aning om vart det var. Kom fram till att jag måste ha glömt det i Solna. Letade i träningshallen och frågade i receptionen, men hittade det inte där heller.

Så i veckan dök det upp igen. Det visade sig att någon vänlig själ faktiskt hade funnit det i träningshallen och lagt det i Danielas fack. Tack så mycket den som hittade det!



Under tiden som programmet varit borta och vi haft sommaruppehåll har jag kört repriser på det gamla programmet kombinerat med lite mer nöjesklättring än planerat. Det får jag sota för nu. Som Daniela säger; nöjesklättring innebär ofta för mycket vila. Vilket jag fick känna på ordentligt i veckan med nya intervallpass. Hej brännande underarmar.

Ska till K2 ikväll. Hallen är ju inte riktigt på benen än så jag grundade med lunchträning på jobbet. 400-metersintervaller och styrketräning i form av bänkpress, bicepscurl, bicepscurl med handflatorna nedåt, tricepscurl och någon variant där jag skulle rulla skivstången i händerna. Armarna skakar fortfarande. Får se hur det går på väggen ikväll. Får se till att inte ha någon nöjesklättring i alla fall.

Inga kommentarer: