måndag 4 juli 2011

Äntligen

K2 hade lite smygöppet i helgen innan de nu under veckan har stängt igen för att byta ut ventilationssystemet. Å, så jag njöt av att vara där. Och vilket fint jobb alla som har jobbat med saneringen efter branden har gjort. Väggarna var rena och gummimattorna fortfarade fuktiga efter städningen. På väggarna fanns massor av nya leder, men allra bäst var att mitt första projekt, som jag precis hann börja känna på innan branden, fortfarande satt kvar. Lycka!



Ledklättringen har legat i träda under träningen i Solna, så det var med försiktiga rörelser jag gav mig på den igen. Dock var ringrostigheten inte lika allvarlig som jag bävade för och ganska snart vågade jag mig på små fall. Har hallen öppet lite under nästa helg ska jag på allvar ge mig på projektet då. :-)

Inga kommentarer: