lördag 31 december 2011

Slutet är bara början

Här kommer så Utvecklas 2011 till sitt slut. Det har varit ett oerhört inspirerande och lärorikt år, där jag gått från hobbyklättrare till en som funnit en stor passion, kanske passionen med stort P.

För min egen del kommer jag fortsätta utvecklingsspåret nästa år i egen regi med nya mål och inplanerade äventyr. För er som frågat och är nyfikna kommer jag fortsätta skriva på min och min klätterkompis Emelies egna hemsida www.1moremove.com

Hoppas fler tar efter denna trend av hårdsatsande träningsinriktade klättrare som ser detta som lite mer än "bara" ett tidsfördriv och vill göra något av det!

Stort tack till KC och tränarna Robin, Robban och Daniela, till Veronica och Björn som råddat bakom kulisserna, till Johanna för stödet och framförallt till alla som läst och kommit fram och peppat en i hallen. Atmosfären är alltid så skön och något som får en att alltid vilja komma tillbaka!

God fortsättning och god utveckling 2012!!!

Inga kommentarer: